- Hur blir jag kund?
Om du är intresserad av att bli kund hos oss kan du enkelt skicka in dina kontaktuppgifter via ett av formulären på hemsidan så kontaktar vi dig inom 24 timmar.
- Fakturafrågor och ekonomi
Vilka betalningsalternativ erbjuder vi?
Vi erbjuder flera olika betalningsalternativ : E-postfaktura, E-faktura och pappersfaktura. Om Ni har frågor – kontakta oss via mejl : info@alvor.se
- Hur bokar jag städning?
Om du är intresserad av att bli kund hos oss börjar du med att fylla i en intresseanmälan så kontaktar vi dig inom kort.
- I vilka städer kan jag använda era städtjänster?
Vi utför våra tjänster i Göteborg, Kungälv och Stockholm.
- Behöver jag vara hemma under städningen?
De flesta av våra kunder är inte hemma när städningen utförs, men du avgör helt själv hur du vill göra.
- Kan jag boka samma städpersonal flera gånger?
Om du har regelbunden hemstädning har du oftast samma städpersonal i den mån det går, och alltid samma veckodag.
- Vilken städutrustning bör jag ha hemma?
För att vi ska kunna utföra bästa möjliga städning är det bra om du har följande utrustning hemma när vi besöker bostaden:
- Dammsugare
- Mopp och hink
- Microfibertrasor
- Dammvippa
- Rengöringsmedel: toalettrengöring, allrengöringsmedel, golvrengöringsmedel och fönsterputsmedel
I offerten ingår inte: kemikalier som behövs för att utföra jobbet p.g.a. att de finns risk för att fel kemikalier kan skada ytskikt.
- Vad händer om jag behöver avboka mitt planerade hemstäd?
Vid regelbunden hemstädning kan man boka av fram till 17:00 dagen innan, helt kostnadsfritt.
Vid avbokningar efter denna tid debiteras halva kostnaden.
Om avbokningen sker när vår städpersonal är på plats så debiteras hela kostnaden för städningen.